Dagens Dagbok - Lördagen den 10 maj 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Sen så satt jag ute på uteplatsen i skuggan från parasollet. Jag ville inte sitta i solen, för under dom fyra och en halv timmarna i stan, så var jag ju nästan hela tiden i solen. Och eftersom det tydligen ska bli fint i morgon också, så vill jag kunna vara i solen även då. Tänkte kanske gå ner till Farstastrandsbadet och lägga mig och sola i morgon. Eller så blir det en promenad i morgon igen.


Jag satt med datorn i knäet, bloggade en massa inlägg både från i dag och i går. Läste bloggar och läste nyheter gjorde jag också förstås.


Vid halvfemtiden så kom Borzko tillbaka från jobbet och sitt lastbilshämtande. Då åt han och jag middag tillsammans. Efter det så blev det en fika och en pratstund på uteplatsen. Sen så satte sig Borzko och läste i sin bok, och jag satt med datorn.


Vid halvsjutiden så gick solen ner bakom huset framför, så då tog vi våra grejer med oss, och så flyttade vi upp till balkongen på övervåningen, där det är sol en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0