Dagens Dagbok - Lördagen den 17 maj 2008 - Kvällen.

Jag väckte sen Jenny igen klockan sex. Då gick hon upp, och så åt hon "frukost".  Vi flyttade sen så småningom upp till vardagsrummet med våra datorer.


Jimmy och hans kompis Kristian kom hem en stund. Dom lämnade av bilen bara, och var här en kort stund, och sen så drog dom iväg med ersättningsbussarna in mot stan, och mot en fest.


Klockan åtta sen så tittade jag, Borzko, och Jenny på "Sommarkrysset" på TV4. Åt och drack en massa gott gjorde vi också. För mig i kväll blev det Ben & Jerrys Cookie Dough Glass + Estrellas Vicknings Chips.


Sen vid kvart över nio, så skjutsade jag Jenny till jobbet. Hon skulle jobba ett nattpass även i natt, mellan tio och sex.


Jag kom hem igen vid kvart i tio. Då satt Borzko och tittade på ishockeymatchen mellan Sverige och Finland.


Jag satte mig och läste istället. Först så läste jag ut boken som jag har hållit på med ett tag: "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella. Sen så började jag på en ny bok: "Mörkrädd" av Andreas Roman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0