Dagens Dagbok - Lördagen den 17 maj 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

I morse så ringde alarmet på mobilen klockan åtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så åt jag frukost.


Jenny kom hem från jobbet vid strax före nio. Hon hade jobbat ett nattpass mellan tio och sju, sen stannat en timme extra till åtta. Hon gick givetvis och la sig för att sova direkt när hon kom hem.


Borzko vaknade och gick upp vid strax efter nio. Han duschade då och gjorde sig i ordning, och sen så åt han frukost.


Jimmy sov. Han kom hem vid tretiden i natt, och skulle sova till tolvtiden i dag.


Jättetråkigt väder här... Cirka åtta grader, mörkt, grått, trist, blåsigt, och ett strilande regn...


Borzko och jag satte igång med veckostädningen vid tiotiden. Vi hjälptes åt med det vanliga: dammsugning, torkning av golv, dammtorkande, putsning av speglar och glasytor, skurande av toaletten och badrummet, byte av alla lakan och handdukar, tvätt av alla lakan och handdukar, tvätt av kläder, med mera.


Jimmy vaknade och gick upp vid tolvtiden. Han åt då frukost, och jag och Borzko åt lite lunch samtidigt. En fika och en pratstund blev det också. Och efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0