Dagens Dagbok - Lördagen den 24 maj 2008 - Kvällen.

Vid sjutiden så flyttade Borzko och jag in från balkongen och till vardagsrummet. Borzko fortsatte att läsa i sin bok. Och jag fortsatte att varva mellan datorstunder och bokläsning i "Mordet på Harriet Krohn" av Karin Fossum.


Klockan åtta så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på "Sommarkrysset" med Gry Forsell från Gröna Lund, på TV4. Vi struntade sen i sista kvarten av programmet, och slog istället över till TV1 klockan nio för att se "Eurovision Song Contest" förstås.


Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås också. För mig blev det Ben & Jerrys cookie dough glass, Estrellas vickningschips, cashewnötter, Marabou digestivechoklad, och Bassetts engelsk konfekt. Ovanligt mycket frossande i kväll! Till och med för mig! ;-D Dricka för mig blev som vanligt Fun Light.


Jag satt självklart med datorn i knäet hela kvällen också. Jag kan inte bara sitta och titta på teve i fyra timmar utan att göra något annat samtidigt. Jo, om jag ser en film så går det bra. Men inte musikunderhållningsprogram.


Och vad jag tyckte om Eurovision Song Contest, det finns att läsa i separat inlägg.


Jimmy kom hem vid tolvtiden. Och då satte han sig på sitt rum och spelade GTA4 på PS3.


Nu är klockan ett, och strax är det dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Är det många som har hoppat av Spotlife-tävlingen? Jag upptäckte att alla vinnarna inte ens har en blogg.se-adress. Nevnarien har hoppat av vet jag (jag frågade).

2008-05-25 @ 08:38:45
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Jag har faktiskt ingen aning. Jag läser inte så många av Spotlife-vinnarnas bloggar. Varför hoppade Navnarien av då?

2008-05-25 @ 15:17:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0