Dagens Dagbok - Måndagen den 26 maj 2008 - Eftermiddagen.

Efter jobbet i dag så skulle en av mina jobbarkompisar, Snurran, till Farsta Centrum i några ärenden. Så jag åkte också dit för att göra henne sällskap. Vi parkerade vid Centrum, och sen så var vi runt på några ställen, där hon fixade det hon skulle göra.


När hon var klar så åkte vi båda två åt varsitt håll till våra respektive hem. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt sen här hemma när jag kom hem.


Jimmy kom från jobbet vid halvfyratiden. Han och jag åt middag ihop vid fyratiden. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig vid datorn på sitt rum en stund.


Jag satte mig och läste lite i min bok en stund, "Mordet på Harriet Krohn" av Karin Fossum. Satt i den sköna eftermiddagssolen på vår nedre balkong. Sen när det kom stora mörka moln så flyttade jag in i köket.


Jimmy kom också och satte sig i köket, och så pluggade han lastbilskörkortsteori.


Jenny åkte direkt från skolan, hem till Jocke i Södertälje, och ska sova där i natt.


Borzko jobbar sent i dag, beräknar vara hemma vid åttatiden.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Tack för tips, sällskap och länk! ;-D kram

2008-05-26 @ 19:40:13
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Varsågod! Det var så lite så! Kram! :-D

2008-05-26 @ 19:44:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0