Dagens Dagbok - Onsdagen den 14 maj 2008 - Kvällen.

Jenny stack sen iväg vid sjutiden. Hon skulle möta upp med några tjejkompisar, och sen skulle dom ut och fira en av tjejerna som fyller 18 år i dag.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, vid datorn och teven.


Jag satt större delen av kvällen i köket, med datorn.


En kvällsfika blev det för oss båda vid åttatiden.


Borzko var på möte på jobbet. Och dom skulle även få middag där.  Han kommer hem vid halvtiotiden ungefär.


Jag ska nu ställa ifrån mig datorn, och lägga mig i sängen och läsa.


(Mobilbloggade en bild på Jimmy för en stund sen... Två gånger till och med... Men ingen av dom har kommit fram... Så det verkar ju inte vara så stabilt precis...) :-(


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har du hört något mer från Spotlife? Min design blev klar för ett tag sedan, så nu väntar jag bara på fortsättningen.

2008-05-15 @ 06:27:43
Postat av: Caroline

Jag gillar verkligen din blogg, mysigt att du skriver om vad medlemarna i familjen gor. Far lite hemlangtan efter min familj =). Och Jenny ar jattesot.

2008-05-15 @ 13:27:13
Postat av: Bim

---> Junitjej: Ja, jag har hört ifrån Spotlife. Min design har också varit klar ett tag nu. Förmodligen så kommer min att flyttas ganska så snart. Kanske redan nu till helgen.

2008-05-15 @ 15:12:18
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Caroline: Hej! Kul att du gillar min blogg! Och Jenny är verkligen jättesöt!



Bor du utomlands? Eftersom du skriver att du har hemlängtan efter din familj. Och du har inga å, ä och ö när du skriver! :-)

2008-05-15 @ 15:13:36
Postat av: Caroline

Ja, jag stack ivag nar jag var 18, det ar 5 ar sedan nu. Har aldrig hemlangtan men nu borjade det suga lite =). Ska forsoka aka hem i sommar, annars ar jag jatteavig just till det.

2008-05-16 @ 15:24:42
Postat av: Bim

---> Caroline: Okej. Fem år... Det är jättelänge ju... Tänker på min dotter som är arton år nu... Var är du nu då?

2008-05-16 @ 15:40:35
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nu ar jag i Dublin, hemma numer. Aren bara svischade forbi =). Trevlig helg!

2008-05-16 @ 16:53:10
Postat av: Bim

---> Caroline: Okej. Där har jag aldrig varit!

Ha en trevlig helg du också! :-)

2008-05-16 @ 17:07:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0