Dagens Dagbok - Onsdagen den 28 maj 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade med lite allt möjligt en stund när jag kom hem.


Sen vid tretiden så gick jag iväg till Centrum, för jag hade tid hos Ögonläkaren klockan kvart över tre. Gjorde en undersökning, och fick lite läkemedel utskrivna på recept.


När jag var färdig, vid fyratiden, så kom Jimmy och mötte upp med mig i Centrum. Först så var vi på Clas Ohlsson och skulle köpa en ny grill, istället för den gamla som nån snodde av oss... Men dom hade inte en sån som vi ville ha där, så vi köpte ingen.


Vi gick sen till Burger King, där jag bjöd Jimmy på middag, som gratulation för att han klarade teoriprovet för lastbilskörkortet.


Efter maten så gick vi och köpte glass, och sen så åkte vi hem. När vi kom hem så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och jag höll på och grejade med lite allt möjligt.


Jenny åkte hem till Jocke efter skolan i dag också, och sover där i natt med.


Borzko beräknar att vara hemma vid sjutiden från jobbet i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0