Dagens Dagbok - Söndagen den 11 maj 2008 - Eftermiddagen.

När jag kom hem från Farstastrandsbadet, vid ettiden, så satte jag mig på vår lilla uteplats. Först så satte jag mig i skuggan med datorn en stund. Och sen lite senare så satte jag mig i solen med boken.


Borzko kom hem från gymmet vid tvåtiden. Han gjorde mig då sällskap på uteplatsen, och satt och läste i sin bok. En fika och en pratstund blev det också.


Sen vid halvfyratiden så åkte Borzko iväg hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jag flyttade då upp på balkongen på övervåningen och satte mig med datorn där istället. Och sen så varvade jag datorn, med båda dom två böckerna som jag nu håller på med.


Middag för mig själv blev det vid halvfemtiden. Och sen så återgick jag till balkongen och böckerna igen.


Lika underbart varmt och skönt hela eftermiddagen. Bara några lätta moln ibland, och något mer blåst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0