Dagens Dagbok - Söndagen den 18 maj 2008 - Eftermiddagen.

Jimmy satte sig sen i köket med sin dator, och jag satt där med min dator också. Jenny fixade sig i ordning.


Vid halvettiden sen så åkte jag och Jenny iväg. Hon skulle på lunch och fika hos Jockes Mamma för att fira hennes födelsedag. Vi åkte först till Älvsjö, där vi mötte upp med Jocke och Tindra som kom med pendeltåget från Södertälje. Och sen så körde jag dom hem till Jockes Mamma.


Kom hem igen vid strax efter ett. Borzko hade kommit hem från gymmet då, och satt och åt lunch.


Sen så satt vi alla tre i köket ett tag. Jag och Jimmy satt med våra datorer, och Borzko läste i sin bok.


Vid tretiden sen så stack Borzko iväg hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jimmy och jag åt middag tillsammans vid fyratiden.


Sen vid femtiden så åkte Jimmy iväg med bilen för att möta upp med några kompisar.


Och då var det bara jag kvar hemma. Jag tog med min dator, och så plockade jag fram en ny bok att läsa, och så satte jag mig uppe i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Duvan

Tänkte skriva att jag saknar bilder men nu får jag nog lugna ner mig i mina krav. Låter som en bra dag ni har och har haft:)

2008-05-18 @ 18:28:18
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Hahaha! Ja, det har varit lite dåligt med bilder! ;-D Jag har knappt varit utomhus, och bara slappat inne hela helgen. Lite låg blir man ju också när det är sånt här väder... Men det har varit en rätt så skön helg i alla fall! :-)

2008-05-18 @ 18:35:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0