Dagens Dagbok - Söndagen den 25 maj 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan åtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det förstås frukost. Och vid strax efter nio så gav jag mig ut på en promenad, med musik i öronen och en kaffe i handen.


Borzko vaknade och gick upp ungefär samtidigt som jag gick iväg. Han skulle genomgå sina morgonbestyr, och sen så skulle han gå iväg till Farstahallen för att träna.


Jag gick min promenad runt omkring i Farsta. Gick effektivt i lite drygt en timme. Satt lite på en bänk och solade också.


När Centrum öppnade klockan elva, så gick jag dit. Var på Åhléns och handlade två pocketböcker till min Mamma som hon skulle få tillsammans med två flaskor rödvin som jag hade köpt tidigare.


Kom hem vid halvtolvtiden. Väckte Jimmy då, och så åt han frukost och jag åt lunch. Sen så gick han in och duschade och gjorde sig i ordning.

(Bilder från förmiddagen finns i inlägget nedanför.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0