Dagens Dagbok - Tisdagen den 6 maj 2008 - Kvällen.

Och kvällen blev lika lugn och skön som alltid. Faktiskt till och med lugnare än vanligt, eftersom jag var ensam hemma.


Jenny är hos Jocke, och sover där i natt.


Jimmy är hos en kompis, och ska sen vidare på en studentskiva, och kommer hem sent i natt.


Borzko är fortfarande på personalmötet, och kommer hem när det är klart.


Och jag har som sagt var haft en mycket lugn och skön kväll. Har, som vanligt, inte sett någon teve. Har inte, för ovanlighetens skull, läst i någon bok.


Jag har hållit på och plockat och fixat med lite allt möjligt här hemma, en hel del. Och så har jag suttit mycket med datorn och bloggat, läst bloggar, och läst nyheter.


Nu ska jag ställa ifrån mig datorn för i kväll tror jag. Och så ska jag välja ut en ny bok, och lägga mig i sängen och läsa.


Kommentarer
Postat av: Emma

jag är lite nyfiken bara, när kommer din nya design upp? du var väl med i någon tävling ?

2008-05-06 @ 22:48:14
Postat av: lina

Du verkar alltid ha lugna & mysiga kvällar utan stress eller krav, låter skönt!

2008-05-07 @ 15:30:06
URL: http://linnaas.blogg.se
Postat av: Bim

---> Emma: Jag vet faktiskt inte. Min design är klar, men jag tror att alla trettio ska lanseras samtidigt. Har fått för mig att det blir i början på juni. Men egentligen så vet jag inte.

2008-05-07 @ 16:58:37
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Lina: Ja, så är det faktiskt. Och det behöver man verkligen när man har ett så tungt, både fysiskt och psykiskt + stressigt jobb som jag har. Jag vill ha såna kvällar, tycker det är så skönt.

2008-05-07 @ 16:59:51
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0