Dagens Dagbok - Torsdagen den 15 maj 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. När jag kom hem så höll jag på här hemma större delen av eftermiddagen och fixade, donade, pulade, grejade, ordnade, och plockade med lite allt möjligt och omöjligt. Lite småstädande också, och även körande av tvättmaskin och torktumlare. Varvade med små stunder vid datorn förstås också.


Jimmy jobbade över i en och en halv timme i dag, och kom hem från jobbet vid femtiden. Då åt han och jag middag tillsammans. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig på sitt rum framför datorn.


När jag var klar med mitt fixande och grejande så satte jag mig i köket med datorn.


Jenny åkte direkt hem till Jocke efter skolan, och sover där i natt.


Borzko trodde att han skulle vara hemma vid halvåttatiden från jobbet i dag.


Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Det är lite surt när man har dig i sin RSS läsare, jag kan inte längre läsa inläggen där då alla åäö saknas... vet inte om det är tillfälligt.



Hoppas du hade en trevlig kväll på restaurangen (ska läsa det här inlägget ordentligt nu direkt från fin blogg).



Jo en grej om designen, vänsterkolumnens text är ibland för lång så man inte kan läsa allting. Det borde de kunna hjälpa dig med (eller så är det min skärmupplösning)

2008-05-16 @ 23:11:19
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Bim

---> En Mölnbobos Liv: Jaså? Ser det ut så i RSS-läsaren? Det hade jag ingen aning om. Jag ska kolla upp det med dom. Det borde dom ju kunna rätta till.



En del inläggsnamn är ju långa. Men om du håller muspekaren över, ser du inte hela namnet då?



Ja, det var en trevlig kväll! Kommer inlägg och fotografier senare, eller i morgon.



Tack för dina synpunkter och åsikter om bloggen.

2008-05-16 @ 23:17:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0