Dagens Dagbok - Torsdagen den 29 maj 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Det var strålande sol, och cirka tjugofem grader varmt. Så jag bytte snabbt om till dom minsta och tunnaste shortsen som jag hittade, och ett liknande linne. Sen så satte jag mig på vår lilla uteplats och solade och läste. Jag började att läsa i en ny bok: "Den hemlige kocken" av Mats-Eric Nilsson.


Satt där i lite drygt en timme, och sen så kände jag att det nog fick räcka med sol. Så då flyttade jag in i skuggan på vår nedre balkong, och satte mig i soffan där. Bytte ut boken mot datorn gjorde jag då också.


Jimmy jobbade över i en timme i dag, så han kom hem vid halvfemtiden. Då åt vi två middag ihop han och jag. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Vid halvsextiden så gick sen Jimmy och jag till Centrum, och mötte upp med Jenny som kom från skolan.


Vi gick först till skoaffären ECCO, där jag köpte mig ett par svarta sandaler för 795:- kronor.


Sen så gick vi till Åhléns, där jag köpte en ny Puma-parfym, och tre nagellack.


Slutligen så gick vi och köpte varsin glass, och efter det så gick vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0