Mycket för att vara mig, i maj och juni.

Ja, jag brukar ju inte ha så mycket inbokat precis. Men nu under maj, som precis är slut, och under kommande juni, så har det varit, och är, mycket inbokat. Mycket för att vara mig alltså... ;-D


12 maj     Nordea med mina föräldrar angående deras lägenhetsköp.

13 maj     Ut och äta, och titta på häggarna, med min Mamma, Jimmy, och Jenny i Kristineberg.

16 maj     Ut och äta med arbetskollegerna i Högdalen.

19 maj     Nordea angående mina försäkringar.

22 maj     IKEA med Jocke, Jenny, och Jimmy.

27 maj     Jobba över med niornas bal.

28 maj     Ögonläkaren.

30 maj     ComHem-tekniker hem till oss angående vårt bredband.

31 maj     Grillmiddag med Familjen + Jocke, Tindra, Mamma och Pappa.


10 juni     Gynekolog-besök.

11 juni     Avslutning på jobbet.

12 juni     Konferens med jobbet med övernattning.

13 juni     Konferens med jobbet.

16 juni     Blodgivning.

17 juni     Klippning och färgning av håret hos frissan.

18 juni     Tandläkaren.

19 juni     Bilbesiktning.

21 juni     Midsommarmiddag med familjen + Jocke, Tindra, Mamma, och Pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0