99 saker du kanske inte visste om mig! ;-)


Den här listan hittade jag i Jockes Blogg. Gör den gärna du också! Och skriv i så fall till mig att du har gjort det!


99 saker du kanske inte visste om mig! ;-)

1. Fullständigt namn? - Britt-Marie Kullin.
2. Exakt ålder? - 47 år och 8 månader.
3. Vart bor du? - Farsta, en söderförort till Stockholm.
4. Bor tillsammans med? - Min man Borzko, och min son Jimmy.
5. Husdjur? - Nej.
6. Färg på ditt hus? - Rött.
7. När är du född? - Den 7 mars 1961.
8. Klass? - Gick bara ut grundskolan.
9. Vilket år tar/tog du studenten? - Tog tyvärr aldrig studenten.
10. Något jobb? - Ja, jobbar i skolköket i Hagsätraskolan.
11. När ska du sova ikväll? - Brukar lägga mig mellan tolv och ett på helgerna.
13. Duschat idag? - Ja, vid sjutiden i morse.
14. Kramat någon idag? - Min man och min son.
15. Pussat någon idag? - Min man och min son.
16. Vad har du ätit idag? - Frukost, lunch, och middag.
17. Dagens klädsel? - Blåa jeans och en svart topp.
18. Dagens smink? - Mascara och kajal.
19. Dagens sötnos? - Jenny.
20. Dagens roligaste? - Att vi har adventspyntat här hemma.
21. Har du många vänner? - Nej.
22. Hur många har du kysst? - Många.
23. Vem kramade du senast? - Jimmy.
24. Hur många har du haft sex med? - För privat att svara på tycker jag.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen, vad jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja, en äkta man.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Jenny.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Borzko, i går. Och det stod när han skulle komma hem från jobbet.

FAVORIT:
31. Film? - Sagan om Ringen-trilogin.
32. Låt? - Just nu: Nickelback - "Gotta be somebody"
33. Mat? - Sushi och thailändskt.
34. Dryck? - Fun Light Appear.
37. Stad? - Stockholm.
38. Land? - Thailand.
39. Ämne i skolan? - Svenska.
40. År? - 1987 och 1990.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Jenny.
42. Personen du kysste? - Borzko.
43. Gången du spydde? - Minns inte, mycket länge sen.
44. Gången du grät? - I går, till Idol-utröstningen.
45. Pizzan du åt? - Daniella.
46. Gången du var i Göteborg? - Tror det var ungefär år 2000.
47. Gången du var i Stockholm? - Jag bor ju i Stockholm.
48. Gången du var full? - Många år sedan.
49. Gången du var hög? - Aldrig varit.
50. Personen som såg dig gråta? - Borzko, igår, när vi såg på Idol.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund. (Allergisk mot katter.)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? - Inget av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother.
60. Svart hår eller blont? - Blont.
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. CocaCola eller Fanta? - CocaCola.
66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Älska.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:
70. Personer du älskar? - 6
71. Personer du hatar? - 0.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Vet inte.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 0.
74. Glassar du ätit på en dag? - Kanske 5.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 0.
76. Gånger du haft minnesluckor? - 0.
77. Piercingar har du? - 2.
78. Personer du saknar just nu? - 1.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 0.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Borzko.
81. Ska du träffa imorgon? - Ingen tror jag.
82. Sjöng du senast för? - Min familj.
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Jenny.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Jimmy.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Borzko.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen.
87. Förtjänar att dö? - Ingen.
89. Vill du sova bredvid inatt? - Borzko.

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina barn.
91. Gör dig ledsen? - Hösten, vintern, mörkret...
92. Vad vill du helst göra nu? - Mysa.
93. Önskar du att du slapp göra? - Jobba...
94. Vill du ha nu? - Sol och värme.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En resa till solen och värmen.
96. Längtar du till? - Jullovet.
97. Tycker/tyckte du om dina betyg? - Dom var rätt så dåliga...
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget stort.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Jimmy och Jenny.


Kommentarer
Postat av: issa

Hej Bim! :D

jag kopierade din lista och svarade på alla frågor :) första gången någonsin jag gör en lista och ens läser en, haha. Dina svar var ju kanon och fick mig att vilja svara själv så nu är det gjort!

2008-11-23 @ 01:44:26
URL: http://isabellelindqvist.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Issa: Kul att du gillade listan! Och att du också gjorde den! Ska kolla in din då! :-)

2008-11-23 @ 10:33:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0