Dagens Dagbok - Fredagen den 14 november 2008 - Dagens Jobb.

Äntligen fredag och veckans sista arbetsdag!


Och även i dag så var mina arbetsuppgifter som tidigare i veckan. Först så var jag en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen efter det så dukade jag och gjorde i ordning matsalarna inför lunchserveringen. Och till sist så jobbade jag som andreman i stora matsalen.


I dag så serverade vi sjömansbiff. Och vi hade smörgåsgurka till. Självklart så hade vi också vår salladsbuffé.


En av kollegerna var sjuk i dag. Men eftersom det var fredag så jobbade Snurran hos oss. Och då tog hon hennes plats.


Allt flöt på bara bra i dag. Och ingenting speciellt hände.


Ett fotografi från jobbet i dag kommer lite senare i ett separat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0