Dagens Dagbok - Lördagen den 8 november 2008 - Eftermiddagen.

Efter lunchen så började jag på en ny bok: "Hey Dolly" av Amanda Svensson. Varvade med stunder vid datorn också. Läste ut den boken också sen.


Sen så började jag på ytterligare en ny bok: "Ulrikas sista strid" av Anna Lytsy & Ulrika Olson. Varvade bokläsning, med stunder vid datorn, och också med lite fixande här hemma.


Borzko kom hem från jobbet vid tretiden. Och bara en liten stund efter så kom Jimmy hem från sin kompis. Dom duschade båda två i tur och ordning, och gjorde sig i ordning.


Vid fyratiden så åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum framför datorn. Borzko och jag satte oss uppe i vardagsrummet. Jag läste i min bok, och Borzko läste Aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0