Dagens Dagbok - Onsdagen den 12 november 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade haft sin lediga dag från jobbet i dag. Och han hade, som nästan alltid, gjort veckostädningen i dag . Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem. Sen så höll jag på och fixade med allt möjligt här hemma, och jag satt också en stund med datorn.


Satte mig även en stund i fåtöljen på övervåningen med min massagedyna en stund. Läste lite i min bok samtidigt då.


Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi middag tillsammans alla tre. En fika och en pratstund blev det också.


Sen efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och satte sig sen framför datorn på sitt rum. Borzko stack iväg till sitt jobb för att hämta hem lastbilen inför morgondagens jobb. Och jag satte mig i köket med datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0