Dagens Dagbok - Söndagen den 16 november 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp klockan halvnio, och genomgick sina morgonbestyr. När han sen var klar, så åt vi frukost tillsammans.


Vid halvtiotiden sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna även i dag. Själv så höll jag först på och fixade och grejade lite här hemma. Sen så satte jag mig i en av sofforna i vardagsrummet med min dator i knäet, och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Sen vid halvtolvtiden så kom Jimmy hem från sin Tallin-kryssning. Vi åt lite lätt lunch, och tog en fika, och hade en pratstund då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0