Dagens Dagbok - Söndagen den 2 november 2008 - Kvällen.

Kvällen blev lugn. Höll på och plockade och fixade med lite här hemma en stund. Och sen så satt jag resten av kvällen med datorn.


Trött... Och lite huvudvärk... Ska försöka att komma i säng tidigt...


Egentligen så borde jag ju vara pigg och utvilad efter den här veckan! Eftersom det har varit Höstlovsvecka och lugnt på jobbet. Och så var jag ju ledig i torsdags och fredags. Men istället är jag tröttare än vanligt... För det har varit en väldigt aktiv vecka inför och under flytten...


Varenda eftermiddag och kväll har jag ju varit i Tumba, Södertälje, och IKEA efter jobbet under dom tre jobbdagarna. Och under mina fyra lediga dagar så har det ju varit full fart hela tiden med packning, förberedelser inför flytten, shopping, själva flytten, flyttstädningen, med mera...


Men självklart så har det också varit roligt! Jag har ju träffat Jenny varje dag! Och det är bara kul att få hjälpa henne och Jocke!


(Ni läser väl Jennys blogg också!?)

Kommentarer
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig. EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

2008-11-03 @ 15:23:36
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Nitania: Okej. Kanske kollar in.

2008-11-03 @ 16:09:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0