Dagens Dagbok - Söndagen den 23 november 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen blev det lite frukost och en fika. Borzko gick upp vid halvniotiden, genomgick sina morgonbestyr, och skulle sen efter frukosten sticka iväg till Farstahallen när dom öppnade klockan halvtio.


Själv så gav jag mig iväg ut på promenad vid niotiden. Jag gick till Hökarängen, och sen tillbaka en annan väg. Var ute i ungefär en timme, så jag kom hem vid tiotiden igen.


Vädret var väldigt omväxlande när jag var ute. Under den timmen så hann det med att vara molnigt, solen tittade fram lite, och det snöade. Blåste jättemycket gjorde det hela tiden, så det kändes mycket kallare än dom tre minusgrader som det var.


Några fotografier från promenaden kommer i ett separat inlägg.


När jag kom hem igen så hade Borzko stuckit iväg till gymmet. Och Jimmy låg fortfarande och sov. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund. Och sen så satte jag mig uppe i vardagsrummet med datorn. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0