Dagens Dagbok - Söndagen den 9 november 2008 - Morgonen.

I dag så gick jag upp klockan sju, duschade, och gjorde mig i ordning. Nu sitter jag med en kaffe vid datorn och läser lite nyheter. Borzko och Jimmy ska gå upp strax, vid halvniotiden, och sen så äter vi frukost tillsammans. Sen så gör sig dom i ordning, och så ska vi alla tre åka iväg vid halvtiotiden.


Vi ska först alla tre åka till Tumba, hem till Jenny och Jocke. Där ska vi hjälpa dom med lite grejer i lägenheten. Framförallt så är det Borzko som ska hjälpa till att borra en hel del, bland annat i taken för att sätta upp lampor. Jocke har ju problem med en axel, och kan inte borra just nu. Och det är ju alldeles för tungt för Jenny. Sen är det väl en del andra smågrejer som vi ska hjälpa dom med.


Vid ettiden sen så åker vi därifrån, och då tar vi också Jenny med oss. Vi kör henne till McDonalds i Västberga, för hon ska jobba även i dag mellan två och elva.


Jag, Borzko, och Jimmy åker då till Sätra, hem till min syster Anette och hennes sambo Kenneth. Där ska vi fira båda deras födelsedagar, som är i dag och i morgon. Och jag ska även uppvakta min Pappa på Fars Dag.


Vi är väl där i ett par timmar. Sen så åker Borzko hem till sin Mamma Dragica i Hallunda en stund, och Jimmy och jag åker hem till Farsta igen.


Så det blir inget bloggande i dag, förrän senare i kväll. Jag ska testa att mobilblogga under dagen, men förmodligen så funkar det inte. Blogg.se har problem med sin mobilbloggning för tillfället. Men jag kanske lägger in några fotografier i kväll, från dagen.


Kommentera gärna lite mera! I går så bloggade jag 12 stycken inlägg, och i fredags 7 stycken inlägg. Men jag får tyvärr så lite kommentarer. Jag har ju i alla fall i snitt cirka 400 läsare, så några kommentarer till borde jag väl kunna få. ;-D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Här kommer en kommentar från mig i alla fall.. :)



Var nyss till mina föräldrar men jag mådde så dåligt att jag inte orkade vara där så länge. Min sambo fick fara till hans föräldrar själv (mig gör det ingenting att jag slapp fara dit).



Hoppas att ni har en bra dag och att allt är bra med dig!



Kramar

2008-11-09 @ 15:39:42
Postat av: emilia

du verkar ha haft fullt upp idag? :)



nu fick du en liten kommentar av mig, som för första gången läser din blogg (:

2008-11-09 @ 17:30:15
URL: http://metrobloggen.se/millanpillan
Postat av: Bim

---> Josefin: Tack! Du är verkligen en av mina trognaste och flitigaste kommenterare! :-D



Tråkigt att du mår så pass dåligt fortfarande... Hoppas att du kryar på dig snart.



Vi har haft en jättebra dag, och allt är bara bra med mig!



Kram!!

2008-11-09 @ 18:21:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Emilia: Ja, det blev en aktiv dag i dag! :-D



Tack för din kommentar! Hoppas du återvänder hit till min blogg!

2008-11-09 @ 18:21:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Petra§

Hejhej! Hoppas ni fick en trevlig dag trots det tråkiga vädret!



Jag har läst din blogg ett tag nu och jag måste bara säga att jag har blivit helt beroende. Jag vet inte varför men jag återvänder hit hela tiden :)

2008-11-09 @ 18:44:04
Postat av: Bim

---> Petra§: Hej! Jadå, det blev en mycket trevlig dag!



Hahaha! Kul att du har blivit beroende av mig! Fortsätt med det! ;-D

2008-11-09 @ 18:59:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så kul att du har så många besökare varje dag! Jag brukar bara ha ca 200-300 unika besökare varje dag.

2008-11-09 @ 20:45:39
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Josefin

Vad kul att ni hade en bra dag. (Inte för att ni brukar ha annat när ni träffar släkten..) :)



Var till doktorn idag igen, jag har inte blivit bättre och idag är sista dagen på penicillinkuren. Så nu har jag fått en annan sort som jag ska äta i tio dagar.



Hoppas att allt är bra trots att det är en riktigt grå och trist måndag.



Kramar

2008-11-10 @ 15:11:01
Postat av: Bim

---> Junitjej: Ja, jag är jätteglad över att ha så många läsare som lite drygt 400 varje dag! :-)

2008-11-10 @ 15:35:50
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag gillar min släkt! Och vi har alltid trevligt när vi träffas! :-)



Tråkigt att du inte mår bättre... Hoppas den nya penicillinkuren hjälper bättre nu då...



Fruktansvärt grått och trist här i dag... Känner mig lite låg i dag... :-(



KRAM!!

2008-11-10 @ 15:37:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0