Dagens Dagbok - Tisdagen den 18 november 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag större delen av kvällen i köket, och delade min tid mellan datorn och boken.


Jimmy kom hem från jobbet, och mötet, vid kvart över sju. Han hade ätit middag på mötet. Han mådde inte alls bra... Förkyld, ont i halsen, snorig, hostig... Men ingen feber... än... Får se om han kan gå till jobbet i morgon...


Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag. Och Jimmy och jag tog en kvällsfika samtidigt. Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning.


Borzko tittade sen på sport på teven uppe i vardagsrummet. Jimmy låg nerbäddad i sin säng och tittade på nerladdade serier. Och jag fortsatte att sitta i köket med dator och bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0