Dagens Dagbok - Torsdagen den 13 november 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på som vanligt här hemma en stund, och fixade, donade, pulade, plockade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt. Ringde några telefonsamtal också. Bland annat så beställde jag tid hos min Husläkare på Vårdcentralen för att kolla upp min Artros.


Sen så satte jag mig och läste en stund i en ny bok: "Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur Helvetet" av Marilyn Manson & Neil Strauss. Satt samtidigt med fötterna i ett riktigt hett fotbad, för att försöka lindra mina onda leder i tårna och fötterna.


Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Då åt han och jag middag tillsammans. Sen efter middagen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen när han var klar så lånade han min bil, och så åkte han iväg hem till en kompis.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Åh, vad skönt det låter med ett fotbad..kanske skulle ta ett själv?! :-)

2008-11-13 @ 19:43:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det lindrar ju smärtan för stunden i alla fall...

2008-11-13 @ 19:51:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0