Dagens Dagbok - Torsdagen den 6 november 2008 - Kvällen.

Jimmy och jag kom hem till Farsta vid åttatiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig på sitt rum vid datorn.


Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så tittade han på sport på teve.


Jag höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma, en stund när jag kom hem. Sen så satte jag mig i köket med datorn.


Och i morgon så är det då äntligen fredag! Wiieee!!!! ;-D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Japp idag är det fredag ;)

2008-11-07 @ 15:14:10
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, och det är såååå sköööönt!!! ;-D

2008-11-07 @ 16:37:19
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0