Dagens Shopping - 081107 - Radio + Reflexer + Böcker.


Dagens Shopping i dag blev en radio från TeknikMagasinet, två reflexer från Bokia, och fyra pocketböcker från Bokia.


Den här lilla radion ska jag ha i badrummet. Den jag har haft där förut har jag slängt, för den bara sprakar nu för tiden, och det är dåligt ljud i den. Jag vill alltid lyssna på Bandit Rock - 106,3 på morgonen när jag gör mig i ordning. Jag är ju nästan en timme i badrummet på morgonen, och jag blir mycket gladare och piggare om jag har musik då.




Jag köpte mig två reflexer i dag också. En ska jag ha på jackan, och en på väskan.




Det blev också fyra pocketböcker i dag.


Kommentarer
Postat av: Titti

Vad gör du i badrummet i 1 timme på morgonen? :O

2008-11-07 @ 19:58:37
Postat av: Bim

---> Titti: Vadå? Tycker du att en timme är mycket, eller? ;-)



Jag tycker om att ta det lugnt, och inte stressa, så det tar faktiskt nästan en timme för mig i badrummet.



Jag borstar tänderna, går på toaletten, duschar, smörjer in mig, sminkar mig, fixar håret, klär på mig. Typ.

2008-11-07 @ 20:37:01
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Titti

Hehe då förstår jag, fick för mig att du sminkade dig i 1 timme.

2008-11-07 @ 21:26:56
Postat av: Bim

---> Titti: Hahaha! Nej då! Själva sminkningen tar typ 5-10 minuter! Bara mascara och kajal!

2008-11-07 @ 21:46:20
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0