Dagens Shopping - 081129 - 1 - Stövlar och Tofflor + Tidning.


Dagens Shopping i stan i dag, lördagen den 29 november, tillsammans med Jenny, blev ett par stövlar och ett par tofflor, plus en tidning.

Stövlarna köpte jag på Din Sko, och dom kostade 400:- kronor. Dom är varma, med "päls" utanpå, och jag hoppas att dom kommer att fungera med mina onda fötter...







Tofflorna köpte jag på Deichmann, och dom kostade 130:- kronor. Det är "Foppa-tofflor" / "Crocs" som är fodrade. Underbart varma och mjuka och sköna! Dom kommer jag älska att toffla omkring med här hemma! Jag skulle helst vilja gå med dom utomhus också! ;-D







Och sen så blev det december-numret av "Situation Stockholm". Jag försöker att köpa den varje månad, och då alltid av en kvinna, eftersom jag tycker att dom är mer utsatta än män.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Det är kanske såna tofflor som Matte ska få i julklapp..? Bra pris iallafall :-) Han har önskat sig tofflor och morgonrock... ;-)

2008-11-29 @ 17:56:07
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, dom är helt underbart sköna! Jag älskar ju "Crocs" även utan foder. Men jag går ju helst inte med dom utomhus... I alla fall inte när jag är i Sverige... Men får jag tillräckligt ont i mina tår och fötter, så kanske jag får strunta i min fåfänga, och även ha dom utomhus. Men dom här fodrade tofflorna är supersköna, supervarma, och supermjuka! Kan verkligen rekommendera dom! :-)

2008-11-29 @ 18:01:49
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilka snygga stövlar!

2008-11-29 @ 21:50:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Tack ska du ha! Jag tycker dom är både snygga och sköna. Hoppas att dom funkar på mina fötter bara...

2008-11-29 @ 21:54:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vilka snygga stövlar, jag hoppas att det ska gå bra för dina fötter i dom.



Mysiga foppatofflor också. Har funderat på likadana själv, tycker att det ser så mysigt ut att gå omkring i hemma. Ute kanske det blir lite kallt.. :) Älskar foppatofflor, använder inget annat från våren fram till hösten.



Läste att din mamma inte mådde så bra, hur mår hon nu då? Jag hoppas att hon mår bättre.



Kramar

2008-12-01 @ 12:19:03
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag får hoppas att stövlarna funkar.



Tofflorna är underbara! Funderar på att köpa ett par till, så jag har ett par, när dom här "tar slut"!



Mamma mådde bättre i dag när jag pratade med henne.



Tack för din omtanke!

Kram!

:-)

2008-12-01 @ 15:35:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0