Fjorton fotografier från dagen i stan i dag tillsammans med Jenny.


Ja, här kommer fjorton fotografier från stan i dag,
lördagen den 29 november 2008,
tillsammans med Jenny.

 
Här är en länk till inlägget där jag skrev om dagen.

Tack Jenny, för en mysig och trevlig dag! :-D


Jenny i sin nya fina pälsjacka.




Jättefina dekorationer.




Här är också jättefina dekorationer.




Min lunch.




Jenny på Café Bellman.




NK-huset.




En liten söt ponny vid Kungsträdgårdens Julmarknad.




En Jul-Kör med Tomte-Mödrar.




Tänkte på Jimmy när jag såg det här ståndet. För han älskar Brända Mandlar.




Alltid mysigt med levande eld.




Kungsträdgårdens Skridskobana.




Det blev Glögg och Pepparkakor vid Gamla Stans Julmarknad.




En söt liten Barn-Kör som sjöng julvisor.




Några stånd vid Gamla Stans Julmarknad.




Jag måste åka in till stan någon dag snart igen. Fast när det är mörkt den här gången istället. Det är så mycket fina ljusdekorationer överallt. Men dom kom inte till sin rätt i dag när det var så ljust ute. Ska fotografera nästa gång när det är mörkt istället.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jättefina fotografier! det såg ut som ni haft en riktigt trevlig dag på tu man hand :-)

2008-11-30 @ 14:41:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack för berömmet om fotografierna!



Och Jenny och jag har det alltid väldigt mysigt och trevligt när vi umgås!

2008-11-30 @ 18:29:05
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Såg mysigt och fint ut trots att det var ljust :)

2008-12-01 @ 12:32:36
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det var det! Men jag ska åka in när det är mörkt nån gång i alla fall! :-)

2008-12-01 @ 15:36:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0