Dagens Dagbok - Fredagen den 17 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Och sen så höll jag på som vanligt här hemma och fixade med allt möjligt. Satt lite med datorn också.


Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Sen var han bara hemma i en kort stund, och efter det så stack han iväg hem till en kompis. Han skulle äta middag där, och sen senare så skulle dom ut på krogen och festa i kväll.


Jenny skulle åka hem till Jocke i Södertälje direkt efter skolan, och Borzko skulle inte komma hem förrän vid halvåttatiden, så jag åt middag för mig själv vid halvfemtiden.


Vid femtiden så ringde Jenny, och sen pratade vi i telefon i lite drygt en timme, till sextiden. Den största delen av tiden så pratade vi om lägenheten i Tumba som dom kanske kommer att flytta till.

Kommentarer
Postat av: Angela

Jättebra kort! Mamma upp i dagen ;-)

2008-10-17 @ 21:33:57
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, jag tyckte också att kortet var jättebra! Men hon är mycket vackrare än vad jag är och har varit! ;-D

2008-10-17 @ 21:46:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0