Dagens Dagbok - Fredagen den 17 oktober 2008 - Kvällen.

Mellan sex och sju så satt jag med datorn uppe i vardagsrummet. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, och jag tog en fika samtidigt, och så blev det en pratstund i köket. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning.


Klockan åtta så blev det vardagsrummet och teven för oss båda två. Och så tittade och lyssnade vi på "Idol". Jag satt även lite med datorn i knäet, och Borzko läste även lite i sin bok. För ovanlighetens skull så åt vi faktiskt inte något gott i kväll.


Pratade mycket i telefon med Jenny under kvällen också, nästan i varje reklampaus. Vi pratade ekonomi, budget, och planering inför deras möjliga flytt.


Nu är det snart sängdags.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Godmorgon!

Jag sitter och väntar på att min sambo ska göra sig klar, vi ska åka till mormor och gratulera henne (hon fyllde 83 i onsdags). Här är det nästan alltid jag som är klar snabbast :)

Jag hoppas att syrrans barn tänker följa med också, det är så mysigt att ha med dom.



Såg att en till Varg Veum kommit ut, "Begravde hundar" (eller liknande) så den ska vi nog se ikväll när vi kommer hem. Tänkte att du också var intresserad ifall att du inte visste. Nu är det så länge sedan jag såg någonting läskigt på tv, så jag hoppas att den inte är alltför blodig och otäck (som tur är brukar man kunna förstå när hemskheter är på väg att hända på tv:n).



Hoppas att du får en bra lördag!



Kramar

2008-10-18 @ 09:56:36
Postat av: Bim

---> Josefin: Godmorgon! Det lät som om ni kommer att få en trevlig dag då!



Det kommer vi nog också att få. Vi ska ju fira Jimmys 21-årsdag i kväll.



Tack för filmtipset!

Ha en riktigt bra lördag nu!

Kram!

2008-10-18 @ 10:29:33
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja vi hade en jättetrevlig dag, barnen ville följa med och det är alltid roligt att träffa min mormor. Enda negativa var att dagen gick alldles för snabbt :) Sedan blev det en hal väg hem(det har varit halka hela dagen) och vi har inte bytt till vinterdäck än, dom måste åka på i morgon.



Hoppas att lördagen varit bra för er också! Jag skulle tro att ni haft en trevlig eftermiddag och kväll :)



Har sett på Varg Veum filmen nu, och den var ok men inte mer än så. Lite halvseg.



Kramar

2008-10-18 @ 22:17:25
Postat av: Bim

---> Josefin: Kul att ni hade en mysig dag! Jobbigt att det redan är dags för vinterdäcken...



Vår eftermiddag och kväll var jättetrevlig! Rapport kommer strax! ;-)



Jag ska be Jimmy ladda ner "Begravda hundar". Själva så såg vi "Kvinnan i kylskåpet" i går.



Ha en skön söndag!

Kram!

:-)

2008-10-19 @ 09:26:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0