Dagens Dagbok - Fredagen den 3 oktober 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade som vanligt i dag också. Och även i dag så var jag först en stund i skalen och förberedde grönsakerna, sen så dukade jag och gjorde i ordning matsalarna, och sen så var jag andreman i stora matsalen.


En av kollegerna var fortfarande sjuk, och en annan av kollegerna var ledig i dag. Men tur nog så var det ju fredag, och Snurran jobbade ju hos oss, så personalbristen blev ju inte lika stor då.


Under själva lunchserveringen så jobbade jag som andreman i både stora och lilla matsalen, plus att jag också hjälpte till i diskrummet.


Det blev en stressig dag, men allt flöt ändå på helt okej ändå, trots personalbristen och stressen.


En av kollegerna fyller år på söndag, så vi uppvaktade henne med en blomma. Och hon bjöd oss på smörgåstårta som vi åt till lunch.


Vi serverade färsbiffar, kokt potatis, och brunsås i dag. Vi hade även lite chicken nuggets och kokt ris sen i går, som vi serverade som rest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0