Dagens Dagbok - Lördagen den 25 oktober 2008 - Kvällen.

Vid sjutiden sen så skulle Jimmy iväg på en fest i Tullinge. Borzko var snäll och skjutsade honom dit. På vägen hem så tankade han bilen och kollade upp allt på den. Och sen så var han förbi HemKöp i Centrum och köpte lite gott till kvällen.


Klockan åtta sen så satte vi igång teven uppe i vardagsrummet, och så tittade vi på första avdelningen av "Stjärnor i is". Och så åt och drack vi en massa gott till förstås. Jenny och jag hade ju givetvis våra datorer också. (Mobilbloggad bild finns längre ner).


Vid tiotiden så gick Jenny ner till sitt rum, för att prata en stund i telefon, och så småningom sova. Hon gick ju upp halvfem i morse, jobbade hela dagen som skiftledare, och ska upp halvsex i morgon bitti, och jobba hela dagen som skiftledare i morgon också.


Borzko och jag satte igång en dvd-film vid tiotiden. Det blev den sjätte och sista Varg Veum-filmen: "Begravda hundar". Den var slut vid halvtolvtiden.


Nu sitter Borzko och läser i sin bok. Jag ska nog också läsa i min bok när jag har bloggat det här.

Kommentarer
Postat av: Lisa

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/peppa-er-sjalva.html#comment



HAHAHahahahahahahHAH

2008-10-25 @ 23:57:19
Postat av: Josefin

Nu har vi också sett "Kvinnan i kylskåpet", den var betydligt bättre än filmen vi såg förra veckan. Jag behövde bara blunda lite ibland :)



2008-10-26 @ 00:26:47
Postat av: Bim

---> Lisa: Okej. Tack för länken. Kanske kollar in den.

2008-10-26 @ 09:44:41
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, nu har vi också sett alla sex Varg Veum-filmerna.

2008-10-26 @ 09:45:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0