Dagens Dagbok - Lördagen den 4 oktober 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko gick upp klockan nio, och genomgick sina morgonbestyr. Han åt efter det frukost, och jag tog en fika, och vi hade en pratstund i köket. Sen när han var färdig så tog han sin väska, och så gick han bort till Farstahallen för att träna.


Klockan tio gick jag in till Jenny och väckte henne, för det hade hon sagt att hon ville att jag skulle göra. Hon var ute och festade i natt med sina tjejkompisar, och kom hem hit och sov sen. Hon gick upp, och åt frukost, och jag tog ytterligare en fika, och vi fick också en lång pratstund.


Vid halvtolvtiden sen så åkte Jenny iväg hem till Jocke i Södertälje. Jag höll då på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt lite med datorn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0