Dagens Dagbok - Måndagen den 27 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade haft sin lediga dag från jobbet i dag.


Jag höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund när jag kom hem.


Sen vid tretiden så stack jag iväg mot Tumba för att möta upp med Jenny. Hon hade varit och skrivit kontrakt på lägenheten tillsammans med Jocke, sen hade dom varit på banken och betalat första hyran. Efter det så åkte Jocke till jobbet för att jobba eftermiddags-/kvällsskift. Jenny åkte då och hämtade upp nycklarna till lägenheten, och så mötte jag upp med henne där.


Vi kollade lite på lägenheten, och så var vi nere i tvättstugan, och i källarförrådet. Jenny fotograferade lite också. (Kolla in i Jennys blogg, för hon bloggat en hel del kort där.)


Efter det så åkte vi till Willys i Tumba, och Jenny handlade lite där. Och så bjöd jag på middag på McDonalds i Tumba.


Släppte sen av Jenny vid Tumba Station och så åkte hon till Södertälje. Och jag åkte hem till Farsta. Kom hem vid halvsjutiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0