Dagens Dagbok - Onsdagen den 8 oktober 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade så klart som vanligt i dag också. Och precis som dom två tidigare dagarna i veckan, så var jag först halva dagen i skalen och fixade grönsakerna, och sen den andra halvan av dagen så var jag i stora matsalen och jobbade som försteman.


I dag så serverade vi korv och makaroner. Och som alltid vår salladsbuffé.


Vi var fulltalig personalstyrka, allt flöt på bra, och ingenting speciellt hände.


Jo, förresten! Det gjorde det faktiskt! Livsmedelsverkets Miljöförvaltning kom på ett oanmält besök för kontroll. Dom kom vid ettiden och var där i ungefär en timme. Men vi fick inga anmärkningar, utan allt var bara bra! :-D


Kommentarer
Postat av: Snurran

Och vi ska inte ha några anmärkningar - så fint och rent kök som vi har! Fick du inga kommentarer om håret? (inte av miljöförvaltningen förstås, av dem på jobbet!):-D

2008-10-08 @ 19:30:26
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Nej, det har du rätt i. Men även i ett rent och fint kök, så kan det ju finnas något litet, litet! ;-D



Jodå, jag fick massor med kommentarer, beröm, och komplimanger i dag på jobbet! Men det skrev jag om i ett annat inlägg! :-D

2008-10-08 @ 19:34:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0