Dagens Dagbok - Söndagen den 12 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden sen så åt jag och Jimmy lite lätt lunch. Efter lunchen sen så satt Jimmy på sitt rum och delade sin tid mellan datorn och lastbilsteoriboken.


Jag tog med min dator och en ny bok, och så satte jag mig också inne på Jimmys rum. Vi höll på med vårt respektive i våra datorer och i våra böcker. Och så pratade vi förstås, och lyssnade på musik.


Började att läsa i en ny bok: "Jag tror vi behöver prata faktiskt" av Jon Jefferson Klingberg.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Lite lunch åt han då, och tog en fika, och vi fick en liten pratstund. Sen så åkte han iväg till jobbet för att hämta hem lastbilen inför morgondagens jobb.


Han kom återigen hem sen vid tretiden. Men han var bara hemma en kort stund då också, och sen så åkte han iväg hem till sin Mamma, som han nästan alltid gör på söndagar.


Vid fyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. En fika blev det också. Och efter det så fortsatte eftermiddagen som tidigare, med slappande i hans rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0