Dagens Dagbok - Söndagen den 19 oktober 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det frukost och lite nyhetsläsning i datorn.


Borzko gick upp klockan nio. Han duschade, gjorde sig i ordning, och åt frukost. Sen så packade han sin träningsväska, och så gick han iväg bort till FarstaHallen för att träna.


Jimmy hade sagt att han skulle sova till tolv. Men han vaknade strax efter tio, och kunde inte somna om, så han gick upp då. Han åt frukost, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Jimmy satte sig sen på sitt rum. Han satt vid datorn som vanligt, och han lyssnade på musik som vanligt, och han pluggade även en del inför sitt lastbilskörkort. Jag satte mig i köket, med min dator. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0