Dagens Dagbok - Tisdagen den 21 oktober 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Det var så lugnt på hans jobb i dag, så han hade en ledig dag i dag.


Höll på och fixade med lite allt möjligt en stund när jag kom hem. Sen efter en stund så gick Jimmy och jag en sväng till Centrum. Han köpte sig en ny extern hårddisk på OnOff. Och så var vi in på Konsum och handlade lite matvaror.


Vid fyratiden sen så åt vi middag. Och även i dag så blev det Tacos! Fjärde dagen i rad nu! ;-D


Efter middagen så satt Jimmy inne på sitt rum med datorn, teven, musiken, och teoriböckerna. Givetvis så höll han på och fixade med sin nya hårddisk också.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund, och sen så satte jag mig med datorn i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0