Dagens Dagbok - Tisdagen den 21 oktober 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade som vanligt i dag också. En av kollegerna som var sjuk i går, kom tillbaka i dag. Men den andra var fortfarande borta, så vi var en personal för lite i dag. Plus att Snurran, som brukar vara hos oss på tisdagar, var på fackliga uppdrag i dag.


Morgonen blev som den skulle. Först så var jag en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Och sen så var jag i diskrummet och tog hand om morgondisken.


Den andra halvan av dagen skulle jag egentligen vara i lilla matsalen som andreman. Men eftersom det var personalbrist, så fick jag vara i diskrummet och ha hand om diskplockningen och grovdisken.


Vi serverade köttsoppa, skivad limpa, och skivad ost i dag. Och vår salladsbuffé som vanligt också.


Dagen flöt på bra i dag, trots personalbristen. Mycket beroende på att det var både lättserverad och lättdiskad mat i dag.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Skönt att ni åtminstone bara var en kvinn kort... :-/

2008-10-21 @ 22:31:32
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Absolut! :-)

2008-10-22 @ 17:31:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0