Dagens Mat, torsdagen den 9 oktober 2008.


Frukost:
Två stycken wasa sport plus knäckebrödsmackor med kavli mildost plus gul och röd paprika på.




Lunch:
Tio saker från vår salladsbuffé: rivna morötter, basilikadressing, blandad vetesallad, inlagda auberginer, fetaoströra, rödlökskeso, inlagd paprika, blandad couscoussallad, sparris, blandad sallad + två finn crisp med fetaoströra på. 

         


Mellanmål:
En bärry lättyoghurt.




Middag:
En portion fiberhavregrynsgröt med äppelmos, kanel, och minimjölk.




Kvällsmål:
Fyra stycken fullkornsskorpor.




(Dryck under dagen och kvällen: kaffe, te, fun light, och vatten.)


(Klicka på bilderna så blir dom större.)


Kommentarer
Postat av: annebelle

Duktig du är. Är det någon slags diet, följer du någon metod eller är det något eget? Funkar det? Blir du inte hungrig när du äter så lite?

2008-10-09 @ 22:22:47
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Annebelle: Ja, ibland är jag duktig, och ibland inte... Det är ingen diet eller metod som jag följer. Jag försöker bara att gå ner några kilo i vikt, och jag vill kunna frossa på helgen, så det funkar för mig med att äta lite i veckorna. Lite hungrig blir jag ibland, men inte så farligt.

2008-10-10 @ 14:43:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0