Det här har jag ätit i dag, tisdagen den 14 oktober 2008.


Frukost:
Två stycken wasa sport plus knäckebrödsmackor, med kavli mildost + gul och röd paprika på. (Gammal bild, glömde även i morse att fotografera.)




Lunch:
Tio olika saker från vår salladsbuffé: rivna morötter, basilikadressing, broccoli, blandad vetesallad, inlagd paprika, stekt svamp, inlagd aubergine, soltorkade tomater, fetaost, fetaoströra.




Mellanmål:
En Bärry lättyoghurt.




Middag:
Två stycken wasa sport plus knäckebrödssmörgåsar med två kokta ägg på + kaviar.




Kvällsmål:
Fyra stycken fullkornsskorpor.




(Dryck under dagen och kvällen: kaffe, te, fun light, och vatten.)


(Klicka på bilderna så blir dom större.)


Kommentarer
Postat av: jenna

va lite middag du äter hela tiden :O varför gör du det?

2008-10-14 @ 21:13:51
Postat av: Bim

---> Jenna: Jag har två och ett halvt kilo som jag försöker att bli av med. Och jag vill ju ha mitt glass- och chips-frosseri på helgerna. Så jag försöker att hålla igen lite i veckorna istället nu.

2008-10-14 @ 21:17:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Andrea

men det skadar ju inte att få i sig riktigt mat nån dag iallfall? tex. fisk eller något liknande som är nyttigt, du får ju inte i dig proteinerna osv.

2008-10-21 @ 12:27:58
Postat av: Bim

---> Andrea: Ägg och kaviar är det väl proteiner i!

2008-10-21 @ 18:53:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0