Fick en liten present av Jenny i dag!




Jag hade läst om den här tidningen på nätet, och planerat att köpa den. Det har ju inte funntis någon tidning som handlar om böcker förut. Jag köper aldrig tidningar annars. Jag lägger mycket hellre pengarna på böcker. Men en tidning som handlar om böcker, den måste jag ju testa. Först numret kom ut i dag, och jag hade tänkt att köpa det. Men Jenny hann före mig, och överraskade mig med den i dag. Som ett litet tack för att jag hjälper henne den här veckan. :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vilken gullig present!

Du får berätta sen vad du tyckte om tidningen!

2008-10-28 @ 22:03:14
Postat av: Bim

---> Petra: Ja, jag blev jätteglad. Hon är alltid så himla gullig! Jag ska berätta sen, vad jag tyckte. Men jag lär nog inte hinna med att läsa den, förrän Jennys flytt är över...

2008-10-28 @ 22:07:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: susanna

Hej Bim! Jag vill bara passa på att tacka dig för ett boktips du gav för ett tag sedan - Berlinerpopplarna! Helt underbar bok tycker jag med, och hade det inte varit för din recension så hade jag kanske missat den:)



En annan underbar bok tycker jag är den gamla klassikern Löwensköldska ringen av Selma Lagerlöf, särskilt delen om Charlotte Löwensköld. Riktig chiclit, fast lite coolare tycker jag! http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9100107433



Ha en bra dag!

2008-10-29 @ 12:05:54
Postat av: Bim

---> Susanna: Hej Susanna! Jätteroligt att du följde mitt boktips, och att du gillade boken! Om du bara har läst "Berlinerpopplarna", så måste du ju läsa dom andra två delarna i triologin: "Eremitkräftorna" och "Vila på gröna ängar". Dom är precis lika bra, och du måste ju läsa vidare om hur det går för alla personerna!



Jag har inte läst boken du skriver om. Men jag kanske borde göra det då!?



Ha en bra dag du också. Kul att du skrev! :-)

2008-10-29 @ 14:35:53
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0