Stjärnor på is.




I dag så tittade jag på det första programmet av "Stjärnor på is", som jag hade spelat in i går.

Är det någon av er som har sett det? Vad tyckte ni i så fall?

Jag tyckte väl att det var sådär. Det var ju typ som "Lets Dance" fast sämre, och på is.

Man saknar ju David Hellenius, och hans humor, som programledare. Carina Berg var ju i och för sig bra, men Carolina Gynning tyckte jag mest var jobbig.

I och för sig kan det ju vara mer spännande med dans på is istället för dans på golv, men eftersom det är så otroligt mycket svårare, så blir det ju så mycket sämre klass också.

Jag bloggade ju om programmet för någon vecka sen, och skrev ju då att mina favoriter då, innan man har sett något, var först och främst Kicken, och sen Markus Fagervall och Tony Irving. Jag gillade dom nu, som jag trodde, och jag gillade också Rafael Edholm och Torgny Mogren.

Men egentligen så är det nog för tidigt att egentligen ha några favoriter nu, efter bara ett program.

Jag ska i alla fall ge programmet minst en chans till. Och sen får jag se om jag ska fortsätta att följa det eller inte.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag tittade bara en kort stund och det gav mig inte särskilt mycket - jag var ju inte direkt förtjust i lets´dance heller som du vet..tror inte jag kommer se några fler avsnitt faktiskt (men det hade du redan räknat ut tippar jag);-)

2008-10-05 @ 17:44:44
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: fia

tråkigt att du slutat med dagens matintag, gillade det! :) hoppas du har en bra söndag.

2008-10-05 @ 17:45:17
URL: http://ohsofina.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag trodde nog inte ens att du skulle se någonting alls. Och jag hade nog räknat med att du inte skulle gilla det. ;-D

2008-10-05 @ 18:40:28
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Fia: Jag har nog egentligen inte slutat med Dagens Mat. Jag har nog bara ett uppehåll tror jag. Kul att du gillar det! :-D

2008-10-05 @ 18:42:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0