"Varg Veum - 5 - Kvinnan i kylskåpet" (Kvinnen i kjöleskapet)

         


"Varg Veum - 5 - Kvinnan i kylskåpet" (Kvinnen i kjöleskapet) - 2008

"Varg Veum påbörjar en utredning att hitta en försvunnen medarbertare på ett internationellt oljebolag. Medarbetaren Arne är spårlöst försunnen och när Veum söker i hans lägenhet upptäcker han en död kvinna utan huvud i kylskåpet. Polisen dras in i utredningen, men Veum får problem då de upptäcker att liket inte finns kvar..."

(Kopierat från LoveFilm)

Den femte Varg Veum-filmen var ungefär som dom fyra tidigare. Alltså bra.

Betyg: 3 av 5.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag försökte kommentera igår men kommentarerna kom aldrig iväg, läste någonstans att det hade varit strul med blogg.se



Jag uppfattade aldrig i kommentaren att det var en Varg Veum film som ni hade sett, jag hade missat denna filmen helt. Tack för tipset :) Ikväll ska vi till min storebrors fru som fyller år, men om vi hinner efter vi varit där så ska vi nog se den här filmen.



Hoppas att du får en bra dag trots att det är måndag... :)



Kram

2008-10-20 @ 10:46:47
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, Blogg.se strulade lite i går...



Vi har även fixat "Begravda Hundar, så den ser vi väl nästa helg.



Toppendag här! Skriver om dagen sen!



Kram!

2008-10-20 @ 17:51:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0