"Dagarnas"! ;-D

Här kommer en lite annorlunda "Dagens". Det blir en "Dagarnas" istället! Och "Dagarna" är Onsdag, Torsdag, och Fredag. ;-D


Dagarnas Sorgligaste: Att säga farväl till Jimmys bil på bilskroten i onsdags.

Dagarnas Mest Oväntade Besök: Jimmy som kom och hälsade på mig på jobbet i torsdags.

Dagarnas Mysigaste: Att träffa och få krama om Jenny i torsdags.

Dagarnas Födelsdagsbarn: Min systerdotter och hennes fästman, som vi hade en trevlig kväll hos i torsdags.

Dagarnas Snällaste: Borzko, som även denna vecka fixade veckostädningen på sin lediga dag på fredagen.

Dagarnas Trevligaste Kväll: Samvaron med fyra kollegor på fredagskvällen.

Dagarnas Klantigaste. Jag, som lyckades skvätta ner hela mig med vaniljyoghurt på fikarasten i torsdags, till mina kära kollegors glädje! ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0