Dagens Dagbok - Fredagen den 12 september 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade haft sin lediga dag i dag, som han nästan alltid har på fredagar. Och han hade tagit hand om veckostädningen även den här fredagen, som han nästan alltid gör.


Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem. Sen så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund. Och jag satt även lite med datorn.


Vid halvfemtiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt han, Borzko, och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Och jag gjorde mig i ordning, och förberedde mig för att åka iväg för att träffa några av mina jobbarkompisar på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas att du hade trevligt igår med dina jobbarkompisar.



Inatt hade vi frost för första gången den här hösten, nollgradigt, och de varande för halka i morse :( Har ni också haft kallt?



Idag ska vi nog till mormor och hälsa på, min moster är där och syrrans familj ska dit så då åker vi också.



Hoppas att du har en bra lördag!



Kramar

2008-09-13 @ 11:49:56
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det blev en mycket trevlig kväll!



Fy! För frost, nollgradigt, och halka... Vi har inte haft det ännu. Men det kommer nog tyvärr snart...



Mysigt för dig att träffa både mormor, moster, och syrran i dag.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram!

2008-09-13 @ 13:08:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja det var jättemysigt igår, jag var så glad efter att haft en riktigt bra dag. Det kändes som att det var precis det jag behövde,att umgås med människor jag tycker om och trivs med. Mormor hade -4 grader och där min moster kommer ifrån hade de haft -6 en morgon så nog närmar sig vintern med stormsteg alltid.



Ha en fortsatt bra söndag!



Kramar

2008-09-14 @ 15:21:40
Postat av: Bim

---> Josefin: Härligt att du hade en mysig dag! :-D



Men man vill ju inte tänka på att vintern närmar sig... :-(



Kram!

2008-09-14 @ 15:32:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0