Dagens Dagbok - Fredagen den 19 september 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade haft sin lediga dag i dag, som alltid på fredagar. Och han hade också varit lika snäll som han brukar vara, och tagit hand om veckostädningen i dag. Han hade också även varit hos tandläkaren och dragit ut en tand som var dålig.


När jag kom hem så blev det en pratstund och en fika i köket. Sen så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund. Sen vid fyratiden så åt vi två middag tillsammans, för varken Jimmy eller Jenny skulle ha middag hemma i dag, trots att båda skulle komma hem en stund.


Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Han duschade, gjorde sig i ordning, och sen så packade han ner lite grejer. Sen vid halvfemtiden så stack han iväg i vår Volvo, som han skulle få låna över helgen. Han skulle iväg ut till en kompis föräldrars landställe uppe i Norrtälje från fredag kväll till söndag kväll.


Jag höll återigen på och fixade med lite allt möjligt här hemma sen. Varvade lite med datorstunder också.


Vid kvart över fem så gick jag till Centrum för att möta upp med Jenny som kom hem direkt ifrån skolan. Vi gick till Phone House för att kolla lite på nya mobiler. Och vi hittade varsin mobil som vi fastnade för! ;-D Men det blev inget köp för någon av oss i dag.


Gick till Hemköp och handlade lite matvaror och gott till kvällen också. Och sen så gick vi hem efter det.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Mysigt att du får umgås med Jenny ett tag :)



Jag, syrran och mamma var på stan idag (det händer inte ofta att bara vi tre umgås), men det var roligt.



Visst är det kul att kolla på nya mobiler? Jag älskar att kolla efter mobiler, hade jag varit rik hade jag nog specialbeställt nya modeller var och varannan månad :)



Kramar

2008-09-19 @ 21:24:46
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det blev i alla fall i ungefär tre timmar! :-)



Mysigt det lät! Jag tror aldrig att jag, min syrra och min mamma någonsin har gjort sånt ihop!



Älskar mobiler och datorer! Skulle kunna köpa nya typ jämt!



Kram!

2008-09-19 @ 23:31:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0