Dagens Dagbok - Fredagen den 26 september 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma som vanligt och fixade med lite allt möjligt. Satt lite med datorn också. Och tittade också på "Idol" från i går som jag spelade in då, eftersom jag var på IKEA och i Södertälje då.


Vid femtiden så åt jag middag i min ensamhet, eftersom ingen annan var hemma.


Borzko jobbade extra på sin lediga dag och skulle inte komma hem förrän vid sjutiden.


Jimmy kom inte hem alls efter jobbet i dag. Han åkte till Köpenhamn över helgen med femton andra från jobbet, och kommer inte hem förrän på söndag eftermiddag.


Och Jenny var hemma hos Jocke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0