Dagens Dagbok - Lördagen den 13 september 2008 - Eftermiddagen.

Sen så satt jag i en av sofforna uppe i vardagsrummet. Jag satt mest med datorn och läste bloggar och nyheter. Men läste också lite i min bok: "Skumtimmen" av Johan Theorin.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han åt då lite lätt lunch och tog en fika. Sen vid halvtvåtiden så stack han iväg igen. Den här gången så tog han bilen och åkte hem till sin Mamma för att vattna hennes blommor, eftersom hon fortfarande är i Kroatien. På hemvägen så tankade han bilen, och kollade allt på den också.


Vid halvfyratiden så kom Borzko hem igen. En fika blev det då, och sen så satte han sig och läste.


Sen vid fyratiden så kom Jimmy hem från sin kompis där han hade sovit i natt. Han duschade då och gjorde sig i ordning.


Vid halvfemtiden så åt vi tre middag tillsammans. I dag så blev det mat från vår lokala pizzeria på vår gata, Pizzeria Americana. Jimmy åt en pizza, Borzko åt en grekisk sallad, och jag åt en sallad med mozzarella och soltorkade tomater.


Jenny kom hem från jobbet vid halvsextiden. Hon hade jobbat från halvsju i morse. Och hon skulle bara vara hemma i ungefär två timmar, för att duscha och göra sig i ordning. Sen så skulle hon hem till en kompis för att fira hennes födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0