Dagens Dagbok - Lördagen den 6 september 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Borzko och jag fortsatte att sitta i varsin soffa uppe i vardagsrummet och läsa i varsin bok. Pratstunder blev det förstås emellanåt. Och även lite datorstunder för mig. Regnet fortsatte att vräka ner utanför fönstret, och det var nästan mörkt som på kvällen. Så stearinljusen blev tända tidigt i dag.


Vid fyratiden så åt vi middag tillsammans. I dag så blev det bara lite rester från veckan från kylen. En fika efteråt förstås också. Och efter det så fortsatte vi vårt bokläsande. Jag läste också ut boken: "Pepparkakshuset" av Carin Gerhardsen, som jag började på tidigare i dag.


Jimmy ringde vid femtiden och sa att han hade jobbat klart för i dag. Men han skulle inte komma hem, utan åkte direkt hem till en kompis efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0